Проект «Соціальні підприємства організацій людей з інвалідністю. Від викликів до рішень»
У непростих умовах локдауну та карантину в період пандемії COVID-19 у 2020 році навчання для фахівців у рамках проекту «Створення мережі соціальних підприємств організацій людей з інвалідністю» тривало у форматі он-лайн заходів.
Вебінари та тренінги пройшли у двох навчальних блоках у рамках проекту.
У навчальному блоці «Маркетинг для малих та середніх підприємств» пройшли 4 тренінги.
Учасники аналізували ринок та оцінювали конкурентоспроможність товарів (послуг), що випускаються підприємствами ГОІ, навчилися визначати стан конкурентів та розбиратися у складових ефективного маркетингу.
У блоці «Кадрова політика в період пандемії COVID-19» представники 40 підприємств, на яких працюють люди з інвалідністю, отримали актуальні знання про те, як враховується робочий час під час пандемії, як оплачується простий та оформлюються вимушені відпустки та багато іншого.
Величезна подяка тренерам та спеціалістам Наталії Орябінській (блок "Маркетинг для малих та середніх підприємств") та Ганні Степановій («Кадрова політика в період пандемії COVID-19») завдяки яким навчання відбулося.
Окрема подяка перекладачам жестової мови від Українського товариства глухих, які зробили це навчання доступним для людей із вадами слуху.
Проект „Соціальні підприємства організацій людей з інвалідністю. Від викликів до рішень» реалізується у партнерстві з Національною Асамблеєю людей з інвалідністю в Україні за фінансової підтримки Aktion Mensch та Internationales Bildungs- und Begegnungswerk in Dortmund - IBB.